woensdag, februari 21, 2024
NieuwsRenault nieuws

My Renault Online (NL)

De site MyRenault.nl lijkt in de lucht te zijn.

Schreven we eerder De Nederlandse domeinnaam http://myrenault.nl/ is al gereserveerd, en gaat nu nog naar de pagina van renault.nl toe”, vandaag kwamen we er achter dat de site functioneel zou moeten zijn.

 

Voor de duidelijkheid, MyRenault en RENAULTforum hebben niets met elkaar gemeen.
Voordat u op MyRenault in kunt loggen, moet u aldaar eerst een account aanmaken.

UPDATE : Gelieve inlogproblemen niet bij ons, doch bij Renault.nl te melden.
UPDATE Activatie link niet ontvangen ? Controleer uw anti-spam map, daar kan deze in terechtgekomen zijn.

42 gedachten over “My Renault Online (NL)

  • G.Scheffer

    Ik kan niet inloggen.
    Geeft steeds aan Gebruikersnaam onjuist

    Beantwoorden
    • Beste, MyRenault en RENAULTforum hebben niets met elkaar gemeen.
      Ik kan u dus niet helpen met uw inlog problemen op MyRenault.nl

      Wel kan ik, en heb ik inmiddels, Renault.nl geïnformeerd over de problemen die u, en inmiddels meerdere gebruikers, bij mij gemeld hebben.

      Over de afhandeling daarvan kan ik geen uitspraken doen, de vragen zijn doorgespeeld.

      Beantwoorden
      • leo pijnenburg

        na vijf pogingen om in te loggen bij “MyRenault.nl heb ik de moed opgegeven

        Beantwoorden
  • Jose Davelaar

    Deze site werkt niet goed, wel ingelogd, maar krijg geen wachtwoord,
    Slordig!

    Beantwoorden
    • Heb de problemen doorgestuurd naar Renault.nl
      Neem tenminste aan dat je het over de site MyRenault.nl hebt.
      Hopelijk reageert (My)Renault.nl nog, of maken ze een meldknop op betreffende site.

      Beantwoorden
  • Simon de Ridder

    er kan niet ingelogd worden,geeft steeds gebruikersnaam is onbekend

    Beantwoorden
  • Inloggen is mij niet gelukt. Ook is mij mijn “username” onbekend!

    Ik wacht op een verklaring,
    met vr.gr. van Beem, Zeist

    Beantwoorden
    • pleiades

      Wij kunnen geen verklaring geven, wij zijn een onafhankelijk forum. Wij hebben geen connectie met Renault Nederland

      Beantwoorden
  • cees goris

    Heel slordig gedoe, engelse teksten door nedelandse , geen toegang naar mijn e-mailadres.
    Gelukkig is mijn garage beter.

    Beantwoorden
  • betreft priveleges my renault+

    heb instructies opgevolgd zoals vermeld in: eerste keer inloggen, maar ontvang geen wachtwoord,

    hoor graag van u

    met vriendelijke groet
    Astrid Latumahina

    Beantwoorden
    • Kijk even in uw spam map, daar kan een activatielink in terechtgekomen zijn. Na bevestinging door het klikken op die link, krijgt u als reminder uw inlognaam en wachtwoord toegezonden.

      Beantwoorden
  • Van Uw bedrijf een bericht ontvangen over het online gaan van Renault privileges, alleen jammer dat het niet werkt

    Beantwoorden
    • Deze heeft u niet van ons ontvangen, doch van MyRenault.

      Beantwoorden
  • P. Krans

    Kan niet inloggen op myrenault.nl (wachtwoord vergeten). Staat vermeld dat de pagina niet beschikbaar is. Zo kunnen jullie makkelijk 10 i-pads verloten.

    met vr.gr. P. Krans

    Beantwoorden
  • P. Krans

    Ben naar deze pagina gegaan omdat de anderen niet beschikbaar is.

    met vr.gr. P. Krans

    Beantwoorden
    • pleiades

      Wij hebben alleen geen connectie met Renault Nederland. Als u problemen heeft met MyRenault moet u contact opnemen met Renault Nederland.

      Beantwoorden
  • F. Berendes

    Inloggen conform instructie van de brochure is een drama.
    Niets klopt! Wat een miskleun van Renault!!!! Ik heb dezelfde ervaring als vermeld staat in de vorige berichten.

    Beantwoorden
  • Joop Eenkhoorn

    Inmiddels drie brieven ontvangen,Privileges gaan online,
    twee op 24 febr,inloggen met jullie wachtwoord lukte helemaal niet,25 febr.
    weer een brief lukt ook niet.

    zo kun je wel 10 ipads weggeven,zo te zien krijgt niemand een kans.

    Beantwoorden
    • Kan u ons de link geven van waar u probeert in te loggen ?

      Beantwoorden
  • P.J.van Dokkum

    Het kost wat moeite maar het is toch gelukt.

    Beantwoorden
  • A. Selles

    Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. Er gebeurd niets. A.u.b. spreek Nederlands. Wat moet ik verder doen?

    Beantwoorden
    • Op welke site heeft u deze ingevuld?
      Controleer de link svp.

      Beantwoorden
    • Da’s heel vervelend, op welke site lukt dat inloggen niet?

      Beantwoorden
  • wim hemker

    Nou het werkt binnen 5 minuten kwestie van lezen.

    Beantwoorden
  • ik heb geen wachtwoord onvange.
    met vr.gr.
    graag alsnog gestuurd.

    Beantwoorden
  • Inloggen c.q. anvragen van wachtwoord lukt blijkbar nog steeds niet.
    Een trieste zaak.

    Beantwoorden
  • mijn e.mail adres was <edit> maar is nu veranderd zoals hierboven vermeld1 g. m.pitlo

    Beantwoorden
    • email adres uit posting verwijderd.
      Tevens kun u dit beter aan MyRenault mededelen, niet aan ons.

      Beantwoorden
  • Kon prima inloggen, kreeg een uitnodiging van Renault omdat wij een privilege-pas hebben.
    Kon zelfs een foto van mijn eigen auto uploaden.
    Zelf heb ik een Scenic III CVT en de onderhoudsgids gaf aan dat ik pas in februari 2037 de bougies hoef te vervangen.
    Renault heeft dus erg veel vertrouwen in de kwaliteit van de Scenic alsmede de gemonteerde bougies.

    Beantwoorden
  • Invul gegevens worden niet geacepteerd ook niet na tig keer herhalen
    wordt gek van die clup

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *