My Renault Online (NL)
De site MyRenault.nl lijkt in de lucht te zijn.
Schreven we eerder “De Nederlandse domeinnaam http://myrenault.nl/ is al gereserveerd, en gaat nu nog naar de pagina van renault.nl toe”, vandaag kwamen we er achter dat de site functioneel zou moeten zijn.
Voor de duidelijkheid, MyRenault en RENAULTforum hebben niets met elkaar gemeen.
Voordat u op MyRenault in kunt loggen, moet u aldaar eerst een account aanmaken.
UPDATE : Gelieve inlogproblemen niet bij ons, doch bij Renault.nl te melden.
UPDATE : Activatie link niet ontvangen ? Controleer uw anti-spam map, daar kan deze in terechtgekomen zijn.
Ik kan niet inloggen.
Geeft steeds aan Gebruikersnaam onjuist
Beste, MyRenault en RENAULTforum hebben niets met elkaar gemeen.
Ik kan u dus niet helpen met uw inlog problemen op MyRenault.nl
Wel kan ik, en heb ik inmiddels, Renault.nl geïnformeerd over de problemen die u, en inmiddels meerdere gebruikers, bij mij gemeld hebben.
Over de afhandeling daarvan kan ik geen uitspraken doen, de vragen zijn doorgespeeld.
na vijf pogingen om in te loggen bij “MyRenault.nl heb ik de moed opgegeven
yvonnewels@quicknet.nl
Kan met geen mogelijkheid inloggen
Deze site werkt niet goed, wel ingelogd, maar krijg geen wachtwoord,
Slordig!
Heb de problemen doorgestuurd naar Renault.nl
Neem tenminste aan dat je het over de site MyRenault.nl hebt.
Hopelijk reageert (My)Renault.nl nog, of maken ze een meldknop op betreffende site.
er kan niet ingelogd worden,geeft steeds gebruikersnaam is onbekend
Inloggen is mij niet gelukt. Ook is mij mijn “username” onbekend!
Ik wacht op een verklaring,
met vr.gr. van Beem, Zeist
Wij kunnen geen verklaring geven, wij zijn een onafhankelijk forum. Wij hebben geen connectie met Renault Nederland
niet vinden . dure reclame en ik geef het op , renault houdt de prijzen zelf !
kom er niet in velemalen geprobeert NIKS
Heel slordig gedoe, engelse teksten door nedelandse , geen toegang naar mijn e-mailadres.
Gelukkig is mijn garage beter.
betreft priveleges my renault+
heb instructies opgevolgd zoals vermeld in: eerste keer inloggen, maar ontvang geen wachtwoord,
hoor graag van u
met vriendelijke groet
Astrid Latumahina
Kijk even in uw spam map, daar kan een activatielink in terechtgekomen zijn. Na bevestinging door het klikken op die link, krijgt u als reminder uw inlognaam en wachtwoord toegezonden.
Van Uw bedrijf een bericht ontvangen over het online gaan van Renault privileges, alleen jammer dat het niet werkt
Deze heeft u niet van ons ontvangen, doch van MyRenault.
Kan niet inloggen op myrenault.nl (wachtwoord vergeten). Staat vermeld dat de pagina niet beschikbaar is. Zo kunnen jullie makkelijk 10 i-pads verloten.
met vr.gr. P. Krans
svp, lees even goed, u zit op de verkeerde site.
Ben naar deze pagina gegaan omdat de anderen niet beschikbaar is.
met vr.gr. P. Krans
Wij hebben alleen geen connectie met Renault Nederland. Als u problemen heeft met MyRenault moet u contact opnemen met Renault Nederland.
Inloggen conform instructie van de brochure is een drama.
Niets klopt! Wat een miskleun van Renault!!!! Ik heb dezelfde ervaring als vermeld staat in de vorige berichten.
Inmiddels drie brieven ontvangen,Privileges gaan online,
twee op 24 febr,inloggen met jullie wachtwoord lukte helemaal niet,25 febr.
weer een brief lukt ook niet.
zo kun je wel 10 ipads weggeven,zo te zien krijgt niemand een kans.
Graag een reactie op mijn bericht
Kan u ons de link geven van waar u probeert in te loggen ?
Het kost wat moeite maar het is toch gelukt.
Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. Er gebeurd niets. A.u.b. spreek Nederlands. Wat moet ik verder doen?
Op welke site heeft u deze ingevuld?
Controleer de link svp.
inloggen lukt niet
vr gr
Da’s heel vervelend, op welke site lukt dat inloggen niet?
kan.niet inloggen weg ipads
Volgens renault_nl op twitter zou dat in orde moeten zijn ondertussen. U zit toch wel op http://www.myrenault.nl alias http://www.renault.nl/ en niet op http://www.renaultforum.nl?
Nou het werkt binnen 5 minuten kwestie van lezen.
ik heb geen wachtwoord onvange.
met vr.gr.
graag alsnog gestuurd.
svp, lees even goed, u zit op de verkeerde site.
U moet zijn op http://www.MyRenault.nl
Inloggen c.q. anvragen van wachtwoord lukt blijkbar nog steeds niet.
Een trieste zaak.
mijn e.mail adres was <edit> maar is nu veranderd zoals hierboven vermeld1 g. m.pitlo
email adres uit posting verwijderd.
Tevens kun u dit beter aan MyRenault mededelen, niet aan ons.
Heb volgens mij nooit een wachtwoord gehad!
Kon prima inloggen, kreeg een uitnodiging van Renault omdat wij een privilege-pas hebben.
Kon zelfs een foto van mijn eigen auto uploaden.
Zelf heb ik een Scenic III CVT en de onderhoudsgids gaf aan dat ik pas in februari 2037 de bougies hoef te vervangen.
Renault heeft dus erg veel vertrouwen in de kwaliteit van de Scenic alsmede de gemonteerde bougies.
Invul gegevens worden niet geacepteerd ook niet na tig keer herhalen
wordt gek van die clup
Bel anders even met 0800 – 0303
Misschien is het wachtwoord inmiddels verlopen.
Inlog link : http://bit.ly/ITvuCe
ik kom niet op de site